09 maj, 2012

Inga bilder på huskursexperimentet mot nagelsvamp på ett bra tag...

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på ett bra tag. Listan och anledningarna kan göras lång, men främst beror det på att jag har haft alldeles för mycket att göra!

Dessvärre har jag slarvat lite med ättikan på nagelsvampen liksom nerfilningen av nageln den senaste tiden, vilket inte direkt har påverkat nageln
positivt... men man ska lära av sina misstag! Det jag har lärt mig under den  här månaden av slarv är att kontinuitet är mycket viktigt när det gäller huskuren ättika mot nagelsvamp! Som ni kommer att se av bilderna jag publicerar nästa vecka har svampen återigen börjat tillta på främst stortånageln då jag "avbröt" behandlingen på tok för tidigt. Nu gör jag ett nytt försök med ättikan mot nagelsvampen och kommer förhoppningsvis uppdatera mer än någon gång i månaden (om intresse finns såklart).

Den viktigaste lärdomen som ni alla ska ta med er när det gäller huskurer mot nagelsvamp är vikten av kontinuitet och disciplin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar