15 mars, 2012

Nya bilder; ättika mot nagelsvamp - lite resultat

Ytterligare 2 veckor har gått sedan jag uppdaterade med bilder senast. På de nya bilderna tycker jag mig kunna se lite skillnad mot tidigare! Ättika-huskuren mot nagelsvamp kanske kan fungera ändå?! Jag har hopp iallafall! Tillsammans
med med slipning och nerklippning av nageln kan det nog gå! 


Ättika mot nagelsvamp (vinegar cure for toe nail fungus)
Klicka på bilden för att få den större.. om ni nu vill se eländet i närbild. 

















5 kommentarer:

  1. Intressant att följa hur det går.
    Själv har jag börjat med att använda såpa 2ggr per dag, har hållit på i 7-8 veckor nu och har fått en tydlig förbättring. Räknar med att hålla på i ett halvår minst. Ska också börja med fotbad 2 ggr per vecka där jag också använder såpa.

    SvaraRadera
  2. Såpa.. intressant! Är det vanlig grön-såpa? Jag räknar väl med att hålla på ett halvår ungefär också. Kul att höra att du gör framsteg! Har du bilder före och efter är får du gärna höra av dig!

    SvaraRadera
  3. Började även jag testa denna kur efter att ha läst runt lite på internet. Först hände ingenting alls men nu börjar faktiskt min stortånagel (som var helt körd från rot till topp) börja växa ut frisk. Trodde ättikakuren var total bogus men kanske den faktiskt fungerar!

    SvaraRadera
  4. hur går det nu då? med ditt experiment? uppdatera gärna snart igen.

    SvaraRadera
  5. Det råkar vara gul såpa (citron) men jag tror inte det har någon betydelse, såpa som såpa. Har nu hållit på i 12-13 veckor och förbättringen fortsätter. Nageln börjar nu också bli tunnare och ser ganska bra, känns nog som jag kommit minst halvvägs. Har tyvärr inga bilder.

    SvaraRadera